Utan katt vore ett hem bara ett hus...

I mitt liv försöker jag hänge mig själv åt motsatsen till Nånannanism (Vilket är en inställning att någon annan får ta hand om de problem som uppstår eller de saker som behöver uträttas… Ordet finns listat på Svenska språknämndens lista över nya ord från år 2004.).

Kan själv och nästan allting, som Lotta på Bråkmakargatan säger, känns som ett bättre rättesnöre. För det värsta som kan hända är ju bara att man misslyckas och det är ju just av misstagen som man lär sig…

VÄLKOMMEN!!!







13 sep. 2010

Tid...

Det är mycket nu! Mycket övertid på jobbet och mycket arbete på fritiden. Det lämnar mig i någon form av ständig tidslimbo... Så mycket jag vill men så lite tid.

Huset förvandlas så sakteliga från skelett till färdig kropp. Utsidan är inom kort klar och då äntligen är det dags för insidan. Som jag har längtat!




Inga kommentarer: