Utan katt vore ett hem bara ett hus...

I mitt liv försöker jag hänge mig själv åt motsatsen till Nånannanism (Vilket är en inställning att någon annan får ta hand om de problem som uppstår eller de saker som behöver uträttas… Ordet finns listat på Svenska språknämndens lista över nya ord från år 2004.).

Kan själv och nästan allting, som Lotta på Bråkmakargatan säger, känns som ett bättre rättesnöre. För det värsta som kan hända är ju bara att man misslyckas och det är ju just av misstagen som man lär sig…

VÄLKOMMEN!!!







1 juni 2010

Den största kärleken...


Den här bilden togs den 1 juni 2000. Det har alltså, på dagen, gått tio år sedan dess - galet! På ett sätt känns det som igår - på ett sätt känns det som i ett annat liv. Den starkaste känslan är dock den ständiga saknaden efter min älskade träningspartner, livskamrat och vän. Idag skulle han ha fyllt 17 år om han fortfarande levt.

Grattis Ken - jag kommer att sakna och älska dig för evigt...


10 kommentarer:

Nini sa...

Underbart vacker! =)

Alley Cat sa...

Ja visst är (var) han! Finaste av dem alla...

Amanda sa...

Finingar (är det du själv på bilden?).

Alley Cat sa...

Ja Amanda - så såg jag ut för 10 år sedan!

Nini sa...

Du är fin också =)

Alley Cat sa...

Äsch, du är alldeles för snäll Nini!

Nini sa...

Nej nej inte alls. Enligt min elev är jag "elak". Såpass att hon grät t.om!!

;)

Alley Cat sa...

Och eleven har vilken diagnos?!?

Blancaflor sa...

Jättefint. Vilken härlig bild.

Alley Cat sa...

Ja den är kärlek och lycka för mig!!!